// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
♡ TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG ♡





Kenangan Dulo-Dolu'

Camping......Part 3 (Finale)
Camping......Part 2
Camping.....Part 1
Kem yuk
Selamat Hari Raya
ALIF♡♡♡
Happy Belated Birthday To Me :)
Driving License : Final Part
SPM Result
Juwairiah

Twitter




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

STPM


Hai. Assalamualaikum.

Actuallly sekarang at hostel.

wuuuu. first time seyh update blog kat ostel. macam excited je rupa. haha

tapi kan. malangnya line lembab macam ciput. kadang2 je laju. xpela. lagipun curi line orang. kene la bersyukur sikit kan.

lagipun mengada je ni. besok da balik da pun. saje nak test buat luahan perasaan mase kat asrama. waaa

back to topic. xlame lagi da nak final untuk sem 1. wuuu. sheramm.

bile flashback balik aku punye trial haritu teruk gile. memang jatuh gedebuk-gedebuk la aku punye result dari mid term ke trial. xtau la ape yang aku buat sampai teruk gile macam tu.

tu yang sheram nak mengadap final ni. kang kalau teruk xpasal-pasal kene repeat. xhingin aku. buang mase, buang karen, buang duit, buang tenaga.

so lepas terpaparnye entry ni di blog kesayangan aku berazam untuk mengurangkan segala perkara yang xberfaedah seperti whatsapp, wechat, TWITTER especiallynya dan sebagainya. mengurangkan tau. bukan menghentikan. ^^v

sementara je. orang nak pekse kan.

nasib baik mix and match dah habis. so xde la aku tertanya-tanya lagi sape member yang bakal masuk dalam group iKON tu.



ouh. iKON tu group YG yang baru. terhasil dari YG punye survival program la,mix and match. sape yang amek port pasal YG memang tawu la pasal diorang ni.


okay. malas nak cite panjang pasal diorang. yang pasti lepas ni nak tinggalkan semua bende2 laghah ni.sementara je pun. xpela. berkorban sikit.

okay. macam xpena2 kan. time SPM pun aku xde lorat macam ni.

pasal tu la kot result SPM nye cukup2 makan je.

so. doakan aku berjaya dalam STPM untuk sem 1 ni. nak 4flat. xnak repeat. wuuu... :"(

owh ya. dah pukul 12. so happy birthday to eikin cantik !!!


die memang sentiasa perasan diri die cantik. layankan aje.

so eikin. happy birthday. selamat menjejaki usia 18 tahun. da tua da die. semoga satu hari nanti nanti dapat la orang yang dikehendaki tu. hehe. good luck STPM. sorry malas nak wish awal2. malas nak rebut-rebut wish ni. tunggu sampai dah xde orang wish baru aku wish eh. tu pun kalau hati tengah baik la. haha.

ok. done. semoga azam tercapai. selamat malam. babai. assalamualaikum. ^^v













Older Post | Newer Post