// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
♡ TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG ♡





Kenangan Dulo-Dolu'

Driving License : Final Part
SPM Result
Juwairiah
Driving License : Part 2
Driving License : Part 1
2014
Rinduuuuuuu.. :*
memorable night ^,^
yespyem gap
Kem Kecemerlangan Siri 2 - Team A

Twitter




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Happy Belated Birthday To Me :)

pic from wardah. tenkiuuuu :***

Assalamualaikum.. 
Happy belated birthday to me.
Lambat sangat da ni tapi xkire nak cite jugak... heeee ^^v

yeah. firstly time kasih pade yang sudi wish tu. thanks arissa,wardah,shida,hazira,haniyyah,zalikha,shasha,izzat jaafar,denin,effa,eyb,kaq che,pie n sume la yang ade wish sama ade kat wechat,twitter or facebook. thanks ye semua. sorry yg lupe nak mention tu :)

owh ye. thanks jugak pada syera dan syaza yang wish 3 hari selepas befday. bila aku tanya kenapa 3 hari sunat jawabnya. ntah xpaham bebbudak tu. haha.

thanks pade wardah yg sudi edit gambar aku tu malam2 bute walaupun tengah mengantuk nau nau kan time tu. haha. walaupun xberapa nak lawa (kau yg cakap) tapi aku appreciate ni tau.

dan thanks pada denin yang mainkan piano untuk aku. wuuuu. :**

disebabkan befday aku jatuh pada hari guru kitorang pergi la sdary sambut hari guru. haha. kemain kauu ! dahle ponteng sekola. jumpe cikgu2 je diorg tanye masuk mana. bile aku cakap masuk sekolah sultan muhammad then diorang

"oooo. ponteng la nie!"

haha. sanggup ponteng sekolah untuk jumpa cikgu sdary kayy. kau hadee. haha. lagipun mmg malas nak sambut hari guru kat sultan tu. xde geng. tercongok je aku sensorang. macam xde life. so better aku pegi sambut kat sdary. berbaloi sikit walaupun ponteng. hahaha

sebelum amek gambar dengan cikgu2 kene amek gambar gambar sendiri dulu ye anak2. tips penting ni !


okay terasa macam hindustan sangat main2 kat pokok ni. 

then selesai je diorg sume berkumpul2 kat perhimpunan tu kitorg pun jumpe la sorg2 cikgu. kekonon nak mintak restu,tanya khabar la sebelum masing2 pegi sambung blaja ni. haha

tapi cikgu2 sume dah bersiap nak balik. sebab diorg sambut lepas rehat. pagi tu hujan. so xramai arr cikgu yg kitorg jumpe sebab sume macam nak balik awal je kan. 

ni jela beberapa cikgu yang kitorg sempat tarik untuk bergambar bersama. haha.

with mama yatt and abg omar yang bergaya. wahaaha

tcer noredah

amek gambar dengan abg omar memang xtahan nak gelak. menyampah betul.

and others
cikgu roslina,tcer lizana, abg omar "lagi" and mama marry. :**

pastu balik ade org belanja saya kfc. cheezy zinger kauu. thanks denin dan effa for the burger :**


dan thanks jugak pada wardah dan mimi.


thanks ye korang spend time sesame. haishh. lepas ni ntah bile le lagi nak lepak2 gelak2 same2 lagi. haissh. selamat sambung belaja ye korang. may luck be with you :**

pastu xabes lagi ni. besoknye keluar dengan kaq che pulak. ade kaq che,eikin,kak ain,azreen n diah. konon memule nak beli buku je. da alang2 tu siap tengok wayang. spiderman 2. haha.

n kaq che. thanks for this awesome tshirt n cool blog

wuuuu

lastly. happy birthday to me and happy birthday too to taeyang yang befdaynya 2 hari selepas befday aku. love youuuuu :**

curik dekat weheartit. credit to the owner : kimchimimi :*

happy birthday taeyang and good luck for the new album. :)


that's all for today. pade kengkawan selamat sambung belajar ye. belajar betul2. jangan ulang perangai time budak2 dulu. doakan aku dapat masuk sdary cepat. yang pergi jejauh tu raya jangan lupe balik. datang raya rumah aku. korang xpernah pun beraya rumah aku kan. haisssh. biase die.

simpan kenangan kita dan jangan lupa masing2 bila dah dapat kengkawan baru dan dah berjaya nanti. 

okay. panjang sangat pulak penutup. kay. babaiii



Older Post | Newer Post