// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
♡ TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG ♡





Kenangan Dulo-Dolu'

Selamat Hari Raya
ALIF♡♡♡
Happy Belated Birthday To Me :)
Driving License : Final Part
SPM Result
Juwairiah
Driving License : Part 2
Driving License : Part 1
2014
Rinduuuuuuu.. :*

Twitter




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Kem yuk

guess who? its taeyang or gd? yeah. it's mino ^^

Hai. Assalamualaikum.

heyyyy. sekian lame xmengadap blog. ni baru nak menatap. dah bosan dah tengok blog aku ni.

baru2 ni buatkan blog si wardah. haha. suke pulak aku tengok hasil kerja aku ni. even touch up sikit je dari skin orang lain. :p

jemput singgah eh. *promote niyh

buat blog orang blog sendiri tersadai. wuuuaaaa

okay. btw besok *19.9.2014* aku kene pergi kem pispa. what pispa? its an association under JPAM. for form 6 and ipta only. what JPAM? google sendiri

ughhh. so kene pergi kem. memang dah lame gile rasenye xterlibat dengan kem2 mengarut ni. last pergi join kem mase form 1 ke form 2 ntah. xingat.

ikutkan hati memang eden malaih nak poei. tapi eden poei pun pasai dapek elaun ni haa. haa kau. ntah betul ke x bahasa nogori aku ni ha :p

join tu dapat elaun bhaii. sape xnak. haha. tu je la pun sebab utama aku pergi selain untuk mendapatkan markah koku untuk masuk u nanty. wahhhh

orang cakap kem tu best pasal die bukan under skola. under jpam la. so mcam bebas sikit. kot.

haha. nevermind. btw. buat kat taman botanikal ayer keroh. so sape nak jumpe aku boleh datang sane eyh. pasal cikgu cakap orang awam pun ade join mase tu. tu pasal la dapat elaun kot. pasal buat amal kebajikan. :p

okay fine. dah panjang aku melalut ni. doakan keselamatan aku di sana eh. orang cakap kat sane banyak babi hutan. boley la buat jadi geng nanti. ^^

sekian. thanks for reading. assalamualaikum. babaiii :))

i miss bigbang okay. very much. cepatla comebackkkkk !!!!! :'(((



Older Post | Newer Post