// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
♡ TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG ♡





Kenangan Dulo-Dolu'

Kem yuk
Selamat Hari Raya
ALIF♡♡♡
Happy Belated Birthday To Me :)
Driving License : Final Part
SPM Result
Juwairiah
Driving License : Part 2
Driving License : Part 1
2014

Twitter




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Camping.....Part 1
hi youngbae. imissyou :p

haii. haritu pergi camping dan harini ponteng skola.. yeayy

seriously camping tu penat gile bapak.

balik2 je terus pengsan ntah bape jam ntah. lame gile.

ok. let's move to the story

jumaat pagi.

kol 10 kitorang dah terpacak kat depan skola. cikgu le. memule ckap kol 2petang. tup2 tetibe kol 10. xtenang aku nak sambung tido.

muke macam excited kan....

then dalam kol 10.30 kot trak JPAM sampai. okay. naik trak. kesian yang duduk kat belakang tu. panas gile diorang kate. aku dok depan dengan ade lagi 5 orang. sedap bhaiii. aircond. haha. yang kat belakang dahle kene berhimpit pastu trak tu die tutup pulak pakai kanvas. okay. aku dapat rasa kan kepanasan diorang dalam tu.

then. kitorang stop kat kompleks JPAM dulu. ala yang kat seri negeri tu. 

kat sane lepak2, makan2, solat sambil tunggu bebudak laki abis semayang jumaat. lame gile kay dok sane. naik bosan hidup aku. rase kalau gerak kol 2 dari sekolah pun boleh.  bengong sangat.



pastu kol 3 lebih baru kitorang gerak pergi taman botanikal. time ni aku dapat merasa pengalaman duduk kat belakang. pasal kat depan dah penuh dengan orang2 JPAM yang naik sekali. 

tahu tak betapa berhimpit nye kitorang dalam tu. nasib baik time tu diorang da bukak kanvas tu. tapi yang kat area driver tu jela.

da macam orang PATI je aku rase

pack gile bhai. nasib baik aku kecik so aku duduk la atas timbunan beg2 yang diorang da susun. gile pening dok dalam tu. tawu jela dengan jalan kat taman botanikal tu kemain berbukit-bukit. rase kalau time tu boleh muntah memang dah muntah dah. nasib baik antibodi aku kuat. haha. time tu le terasa kenapa la aku join menatang ni harini.

perjalanan macam lame sangat. nak kate seri negeri tu dengan taman botani tu jauh memang x la kan. masalahnye driver tu boleh pulak sesat jalan. 2,3 kali aku nampak die pusing kat tempat same je. dahle kitorang bersesak dalam tu. die boleh pulak kejap berenti,kejap jalan. sabar jela.

sampai kat tapak khemah tu rasenye dalam kol 4 kot. sampai duduk2 lagi. nak kene tunggu orang lain sampai pulak. menyampah betul nak kene menunggu lame. dekat kol 6 lebih kot baru la diorang bagi khemah soh kitorang pasang. aku ni dahle xpena2 reti nak pasang khemah. tetibe lak haritu dapat satu ilmu baru. ok la.


tada. ni bukan khemah aku rasenye. ntah khemah sape dak dina amek.

tengah2 pasang tu tetibe hujan turun pulak. peh2. nasib baik khemah aku dah nak siap. selesai je terus kitorang berlari kat dewan makan tu. hujan lebat siot. pehh. memang la kan.

hari 1st memang xbanyak sangat aktivitinye. just ade kumpul2 tok taklimat. nyanyi2 lagu JPAM, makan pastu tido. tido pun dekat kol 1 baru la dapat. know what? aku pun xsangka aku boleh tido dengan lena malam tu. sjuk gile. 

yang kesiannya si tika jela. sebab malam tu hujan then khemah tu bocor betul2 kat area die tido. haha. kesian. kemain macam2 cara die tido last2 die tido je kat situ bile hujan da macam renyai2 je kan. kesian die.

lepas tu........................

                                                             bersambung di part ke-2 ^^











Older Post | Newer Post