// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
♡ TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG ♡





Kenangan Dulo-Dolu'

Juwairiah
Driving License : Part 2
Driving License : Part 1
2014
Rinduuuuuuu.. :*
memorable night ^,^
yespyem gap
Kem Kecemerlangan Siri 2 - Team A
Cik Tikus
New Look

Twitter




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

SPM Result
damn ! he's hottt !!!!!!

Asslamualaikum.

This entry took a very-very-very long time untuk dipublish.

at 1st pikir 2-3 kali jugak kan. tapi. last2 buat jugak la kan. mcam rajin je. lagipun graf blog aku pun kemain menurun lagi. yele. sape je nak bace bende yg same kan?

back to title my spm result really unbelievable. really make me down sedown-downnye.

tambah down bile cousin aku punye result lebih better-sebetter-betternye dari aku. huh.

hm. but. aku bersyukur jela. alhamdulillah la xde gagal. :)

maybe ade hikmah semua nie. maybe bukan sekarang rezeki aku kan. maybe Allah dah rancang yang lebih baik untuk aku dan all my friends satu hari nanti kan. who knows right? 

mase mule2 tu sedih la jugak. rase mcam xnak jumpe semua orang. xnak cakap dengan semua orang. plus my parents pun macam kecewa sangat2. yela aku nie je la harapan diorg selama nie.

then diorang punya kecewa tu macam nampak sangat. aku. hmm.

serba salah gile la kan.

then bile ade someone say that "budak2 it sume pandai ni. budak ibnu sina turun mendadak" and i was. ugggghhhh. that's not our fault you know? not the teachers too. we tried. tapi bila Allah nak uji mcam nie. terima jela. so stop talking shit about our class and just be grateful of your result. hm. (-,,-'')

but. Allah xkan uji seseorang tu melebihi kemampuan die kan.

Alhamdulillah Dia hantar orang2 yang berjaya menaikkan balik semangat aku maybe.

kalau x aku rase aku dah tahap nak bunuh diri da kot. *okay. tarik balik. xbaik cakap macam tu.*

thanks tima, my beloved kaq che and others yg bagi support kan. i love you kay. simpan baik2. :)

especially kaq che la kan. yang buat aq rase dihargai sangat2. cehhh. haha

balik dari amek result je straight kol aku. pastu kemain panjang bertazkirah. seriously die punye tazkirah tu memang la berguna kan. hilang lah sikit down aku nie. tapi. huh. don't know la. aku senyap sikit je die marah. kenkonon aku xbagi perhatian la tu. padahal aku dengar je die bebel just malas nak repond. :p

xcukup dengan berejam otp then tibe2 petang tu dapat text pulak. and aku macam terharu maybe.

disebabkan gua pakai fon murah so xdapat la nak screen capture kan. tapi disebabkan gua rajin. gua taip je. kaq che kalau anda baca nie tolong hargai ye. :)

mst x alert pon ape akak ckp td. kau jgn la kcewa. dri akak 6 bwah dlu akak da tau gred utk spm 2013 naek. SBP dorg nak terhadkan pengambilan utk beri pluang pnuhkan f6. SBP tu f6 da tukar sistem bla.. bla.. bla.. so pk positif je. ni sume tok kbaikan kita in future. *A pun not bad ape. tahniah :)
*maaf saya bukan budak SBP ye. nie untuk menjelaskan sesuatu je*

see? sweet kan die. thanks akak bagi kite semangat untuk hidup semula.

actually memang gred tahun ni naik pun. cikgu pun cakap. and ade terbace kat satu blog ni *xingat la ape* katenye tahun nie budak2 yg pandai2 sangat ramai. dan budak2 yang lemah pun ramai. so bila die naikkan gred budak pandai dah tentu2 la memang pandai kan. so tu merupakan disadvantage untuk budak2 lemah dan sederhana nie. that's why peratus A meningkat dan peratus gagal pun meningkat. kiranya yang dapat straight A tu memang betul2 layak la untuk dapat straight A. tapi kesian la kan untuk kitorg2 yg tahap sederhana dan lemah nie. hm. xpatut betul.

lagipun sekarang diorg memang nak amek yg betul2 layak je untuk masuk U. so bak kata kak che pun "pkir positif je. ni smua untuk kbaikan kita in future" kan?

dan satu lagi msej yg buat aku sedar diri adalah dari one of my friend yg dapat excellent result la jugak. katenye

alah. ni bukan pandai ke tak pandai. mungkin Allah simpan rezeki kita yg lebih2 nanty. Allah dah tahu yg kita dah usaha sungguh2. Cuma ini dugaan dia bagi supaya kita belajar bersyukur. Tak semua kita nak kita boleh dapat sekarang.Think positive. jadikan bende ni satu cabran baru dalam hidup kita. Lagipun tak semua yang cemerlang sekrang diorang going to excellent along the way. diorang selesa sangat sebab ta pernah rasa jatuh.
i really think die punya kata2 ni sangat betul. so kepada sesiapa yang agak2 senasib dengan aku harap kata2 die nie dapat jadi motivasi untuk korang jugak.  :)

yang dah berjaya tu pun kene ingat jugak. ni pun ujian untuk korang. kalau korang leka bila2 masa je Die boleh tarik balik semuanya.so kite kene same2 beringat :)

and my friend nie die bakal ambik medic maybe. insyallah kalau dapat. so that i'll always pray for you dear. :)

dan aku nie.ingat nak kemaskini upu. now tgah usha2 U yg agak2 aku minat kan and bidang2 yang agak2  boleh la bawak. kalau agak2 boleh lepas dengan result aku tu mintak jela kan. insyallah kalau ade rezeki. ade le.

okay. that's all for today. akhir kata gagal sekali xbermakna gagal selamanya. so to all my classmates and mereka yang resultnye xberapa memuaskan hati. jadikan nie sebagai cabaran untuk kita semua ye. semua ni berhikmah. lastly




Older Post | Newer Post