// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
♡ TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG ♡





Kenangan Dulo-Dolu'

Happy Belated Birthday To Me :)
Driving License : Final Part
SPM Result
Juwairiah
Driving License : Part 2
Driving License : Part 1
2014
Rinduuuuuuu.. :*
memorable night ^,^
yespyem gap

Twitter




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

ALIF♡♡♡

Lately aku asyik mimpi yang alep akan tinggalkan aku.

Sebelum ni macam selalu mimpi yang one day ade orang datang ruma aku.

Tak tau la tu sape tapi macam dalam mimpi tu aku boleh tawu yang budak tu adik dak alep kot.

In fact, aku xkenal pun muke adik die.

Pastu budak tu datang dengan satu kotak besar penuh dengan barang2.

Pastu die cakap kat aku yang alep dah xde n dalam kotak tu sumenye barang yang selama ni alep nak bagi kat aku tapi xsempat.

Haissshh. selalu mimpi macam tu tau.

And baru ni pagi tadi tetibe mimpi lain.

Mimpi yang dapat berita alep kene ape ntah. yg pasti nak pergi tinggalkan aku la.

Pastu of course la sedih kan.

Pastu tetibe die masuk rumah.

Mase tu aku kat ruang tamu n parents dak alep pun ade kot. xpasti la kat ruma sape. mimpi kan.

Pastu alep masuk.. mase tu aku diri kat tempat lain.

Kiranya masa die msuk tu die xnampak aku. sebab aku membelakangkan die.

Pastu die macam nak gi salam mak die. tetibe die pusing belakang nampak aku.

Aku macam tengah tahan nak nangis je time tu.

Pastu alep datang kat aku hulurkan tangan.

Aku pun salam la. siap cium lagi kay tangan die

Pastu air mate nak meleleh.

Pastu alep macam teragak-agak kot aku rase nak pluk aku.

Die pandang kiri kanan dulu. maybe serba salah.

Last2 die peluk gak aku tapi xde la rapat sangat. sikit je.

Just nak menenangkan aku je maybe.

Pastu aku kemain menangis lagi kat die.

Tetibe terjaga air mata dah meleleh.

Halaaaa.. benci betul dapat mimpi macam tu tau..

Ni mesti pengaruh banyak sangat baca novel ni.

Haisshh. nasib baik la mimpi tu mainan tidur.

Nasib baik tu cuma mimpi.

Xdapat bayangkan kalau betul-betul macam tu.

Halaaa. bencinyeee..

Maybe aku just risau je kot sebab die ttibe cakap bende mengarut malam tadi.

Haishh. semoga xde ape2 la jadi.

Semoga mimpi tu just mainan tidur dan xkan menjadi kenyataan.

Tapi xmustahil pun kalau bende tu jadi kenyataan. semua org akan pergi kan.

Tunggu mase je.

Tapi aku xready lagi.

Don't know what will happen when that time come.

Hopefully aku redha dan boleh terima kenyataan.

Ok bai.


Older Post | Newer Post