// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
♡ TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG ♡





Kenangan Dulo-Dolu'

STPM
Camping......Part 3 (Finale)
Camping......Part 2
Camping.....Part 1
Kem yuk
Selamat Hari Raya
ALIF♡♡♡
Happy Belated Birthday To Me :)
Driving License : Final Part
SPM Result

Twitter




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

CUTI~
introducing my new bias. chanwoo and bobby of iKON. hehe

hai. hai. hai. assalamualaikum

guess what?

final exam dah habis. so it's holiday time.

okay cuti ni macam-macam nak buat ni. nak qada' runningman, doctor stranger, jalan-jalan, cuti-cuti malaysia dan macam2 lagi :p

okay. xrancang banyak pun sebenarnye. takut xtercapai je. lagi2 part jalan-jalan tu. nak jalan-jalan dengan sape je ntah. member2 sme busy da nak start masuk belajau balik. yg ade ni pun tang xsemenggah je kang. :p kaq che pun xde. haishh. sape je ntah yg boleh harap nak bawak aku merayau-rayau sepanjang cuti ni. macam xde

okay xpe. peluang yang ade kita gunakan untuk menonton perkara2 yang telah disebutkan tadi ye. :D

eh. eh. eh. 

tau x. GD dengan TAEYANG ku sayang dah keluarkan single baru. wuhuuuu

wuuu. sixpacks :))

tapi rasenye sixpacks taeyang macam dah x selawa dulu. dulu lagi jelas dan nyata rasanye. ntah la. aku je kot yang rase macam tu. or maybe lately die busy sangat sampai xsempat nak workout.

ah aku ni tang kejadah je nak tengok sixpacks org. org nak cite pasal lagu ni. gempak seyh. pergi la dengar.. gabungan GD dengan TAEYANG kan. kompem le swag gile.

tapi.. rambut taeyang dalam ni macam xsemenggah je. macam baru lepas mandi je aku tengok.. :p

tapi... aku rase kalau bigbang yang buat comeback mesty lagi gempak punye. aishh. lambat betul la bigbang ni pun. cuba la jangan nak menyeksa jiwa dan raga aku.

miss you guys already~

so. GD X TAEYANG dah lepas. pasni nak look forward untuk the next 3 person pulak yang join YG HIP HOP PROJECT ni

haaa. kan da cakap. banyak bende nak kene tengok waktu cuti ni. YG ni bagus jugak kadang-kadang. sangat memahami perasaan aku yg sebagai budak sekolah lagi ni. :)

lepas YG HIP HOP PROJECT ni iKON pulak keluarkan single diorang. pastu big bang punya comeback maybe. wahhh. meriah YG ni. nampak x yang masa cuti aku akan terisi dengan benda-benda yang laghah ni. xpela. cuti kan. start sem 2 kite fokus le balik kat study.

so. kesimpulannya. marilah kita bersama-sama memanfaatkan cuti ni dengan perkara-perkara yang akan memberikan manfaat kepada diri kita. 

SELAMAT BERCUTI.

ASSALAMUALAIKUM~


Older Post | Newer Post