// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
♡ TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG ♡





Kenangan Dulo-Dolu'

ALEP COMEL ��
LOSER
BIG BANG IS BACK !!!!!
kerja kursus ��
CRY BABY
KEBUSY-AN
CUTI~
STPM
Camping......Part 3 (Finale)
Camping......Part 2

Twitter




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

BANG BANG BANG !!!!


Assalamualaikum. Hai

Sebenarnya aku tengah bosan. tak tawu nak buat ape then tetibe pulak tangan macam rajin nak menaip. so here. tersedia la sebuah entry untuk tatapan anda semua.

so. tadi baru lepas tengok runningman ep 250 tu. excited sangat nak tengok sebab ade. BIG BANG. yeyyyy.

dan BIGBANG  menang!!! yeyyyy!!!

seriously aku sangat suke tengok part taeyang main basketball tu. xtawu pulak la yang si pendek tu sangat handal main basketball. haha. comelnyeeee.

pastu baru-baru ni pun BIGBANG da keluar kan 2 lagi single baru untuk album MADE A SERIES. 

seriously lagu BANG BANG BANG diorang tu awesome gile. memang kene pergi dengar sebab sangat besttt. they said yang BANG BANG BANG tu 2nd version untuk FANTASTIC BABY. tapi aku rasa FANTASTIC BABY tu lagi best dari ni. tapi overall lagu ni best jugak. BIGBANG kann. mane ade lagu diorang yang xsedap. hehe

yang 2nd pulak lagu WE LIKE 2 PARTY. okay. lagu ni pun serious daebak. xtipu. mv diorang pun sangat best. nampak diorang sangat comel di situ. especially taeyang. kekeke ^.^

ahhh seriously. hidup aku dipenuhi dengan melayan bigbang je kat ruma ni. yela. bosan weyh duduk rumah sensorang. xde sape nak bawak aku jalan. ade pakwe pun busy memanjang. so aku pun habiskan jela masa dengan pakwe fantasi ni je. okay. #sadlife

tapi disebalik setiap kegembiraan tu. ade jugak la dapat berita sedihnye. dan berita sedihnya adalah

TAEYANG DA ADE MAKWEEE!!!!
an article from YGUNITED

wuuuu. tawu tak betapa kecewanya bila aku dapat tawu berita ni. hancur jiwa dan raga. taeyang yang tak pernah-pernah bercinta tu tetibe boley ade makwe. haissshhh. terus ku khabarkan berita ni pada echin. nasib baik die memahami. iloveyou echin.

citenye diorang couple da lame da. da 2 tahun. kiranya lebih kurang jela dengan masa aku kapel dengan alep. sebab katenye diorang jumpe masa shoot mv taeyang 1am tu. masa tu around bulan 11 2012. lepastu xlama lepas tu diorang pun kapel. diorang kenal sekejap lepas tu terus kapel. agak2 dalam bulan 12 tu kot diorang kapel. aku ngan alep pulak kapel hujung bulan 12. tahun yang sama jugak. nampak tak yang masing-masing nak ada kene mengena kat situ. tu namanya ada jodoh tu. ok bye

lepastu fans semua suke dengan berita tu. termasuk la YG sekali. sebab katanya taeyang kan xpena kapel dengan sape-sape pun sebelum ni. so bila dapat berita yang diorang due ni kapel orang semua gembira la untuk taeyang.

dan aku. aku pun happy la kot. haha. walaupun terpaksa berkongsi kasih. ceh poyo. 

papepun aku da boleh terima kenyataan. biarlah die bahagia dengan pilihan die. aku pun turut bahagia. benda ni tak kan halang aku untuk terus menyokong kerjaya die. die nak ade awek die punya pasal la. biarlah die merasa kebahagiaan sendiri. youngbae-ah. i'll always support you no matter what happens. eceh. ayat pasrah siaaaa

haissh. bak kata echin pun. kau amek jela si 'sasa' kau tu. lupekan la si taeyang tu. haha. xguna betul.

bende nak kisah ape kan. die bukannya kenal aku pun. lantak la aku nak still berfangirling pada die lepas ni. haha.

so. setakat ni BIGBANG langsung xmengecewakan dengan comeback diorang ni. aku akan tunggu single2 pada bulan-bulan yang seterusnya yang pastinya akan gempak nak mati punya. dan diorang pun akan datang Malaysia bulan depan kot kalau xsilap. halaaaa. nak pergi tolongg. tapi nanty bercampur bagai ramai-ramai. laki pompuan. maksiattt. okay. lupekan. ade jodoh kite jumpe la kan taeyang ku sayanggg. hahaha

so. this the end. terima kasih sudi baca dan jumpe lagi di lain entry. ok bye.

muke mengada xboley blah la siaaaa. HAHAHAHA




Older Post | Newer Post