// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
♡ TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG .. ALIF .. TAEYANG ♡




Tagboard




My Melody

<

Kenangan Dulo-Dolu'

lalala...hatiey gumbira..! XD
Nak Amek Lesen larhhh ! :(
Segmen : Macam manew aku boley minat Kpop ?
Ostel oooo Ostel !..-_-
Balik Kampung !
I'm Free !
Bday Syue !
stitchNknot September pillow giveway !
Netball♥
Jamuan Raye Oztell12

Visit dem'

 Fana
 Auni
 Miya
 Nisa
 Jun



Twitter




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Netbook baru ! XD
Assalamualaikum...
hehe..sebenarnye xdew apew pun nak citew..juz sajew nak berlagak cikit coz kitew baru dapat netbook baru..
nak tengok ? xnak suda..
TADA !

hanya mampu amek gambar kotak jew XD

tada ! niey yang sebenar ! //nampak nau menipunyeee..XD
hehe..sebenarnye gambar netbook at atas niey aq curik dari pakcik gooogle..XD tapi yang kotak 2 yang real punye la..aq xamek gambar netbook niey sebab masew aq nak snap jew nanty nampak la bayang-bayang aq at netbook 2..2 yang reject 2..hehe...tapiey samew la tau..xtipu !
bajet netbook mahal jew aq niey larh..siap nak citew..hehe..mahap yew..saye bhosyan.. XD
tapi aq nak yang warne biru 2..biru 2 lawa..sebenarnye xtau pun yang bapak aq nak belikan netbook baru..bab netbook aq yang 1malaysia 2 da rosak..gy repair un da xley nak diselamatkan da..hehe..so masew diew beli netbook niey aq xikot..kalo aq ikot..mesty aq da amek yang warne biru tu..bukannye warne itam yang buruk niey ! //xrety bersyukur langsung !

tapi yang sedih nyew wet bank aq da tinggal sikit ! my father tu la..diew beli menatang niey pakai wet bank aq..baru ingat wet tu nak simpan nak gy haji ke..korea ke..//wah haih ! berangan lebih..
tapi xpela..wet boley dicari..netbook niey lagy penting tok aq wat keje la..bapak aq cakap la..tapi aq rase wat kejenye 10% jew..lagy 90% tu alamatnye memang penuh la dengan kpop2 aq jew kan..hehe..
k la..sampai ciniey jew aq nak cite..papepun..luv u papa ! :D


Older Post | Newer Post